Sau, mai exact, pe ce am dat banii până acum?
Poate vă întrebați: de ce să aleg produsele Life Care? Cu ce sunt mai presus decât ce folosesc de obicei?
Sunt întrebări normale, pe care ni le-am pus cu toții atunci când am aflat pentru prima oară despre Life Care.
Multora dintre noi le-a fost îndeajuns doar un "De ce nu? De ce să nu încerc și altceva?" Cei mai mulți însă au nevoie de mai multă convingere atunci câd sunt în pragul de a-și schimba obiceiurile. Iată câteva dintre motivele pentru care produsele Life Care câștigă teren mult mai mult și mult mai rapid decât oricare alte produse similare de pe piața românească și nu numai (aveti mai jos și tabelul cu produse testate în Germania și rezultatele testelor):
Reproducere din Oko-Test JAHRBUCH Kosmetik 2009, Nr. J 0812, pagina
TEST Furnizor de produse cosmetice | Nr. produse testate | Medie | Verdict final | |
Furnizor | Mărci importante testate | |||
Laverana | Lavera, Lavere | 57 | 1,18 | foarte bun |
Weleda | Weleda | 32 | 1,28 | foarte bun |
Wala | Dr. Hauschka, Walavita | 46 | 1,33 | foarte bun |
Logocos (Life Care) | Fitne, Sante, Logona | 92 | 1,40 | foarte bun |
Borlind | Annemarie Borlind, Puravera | 40 | 2,20 | bun |
Elektrobio | Heliotrop, Neobio | 25 | 2,24 | bun |
Mann & Schroder | Aldo Vandini, Dulgon | 19 | 2,37 | bun |
Muller | Cadaevera, Duchesse, Sensident, Terra Naturi | 22 | 2,45 | bun |
DM | Alverde, Balea, Dontodent, P2, Sundance | 85 | 2,55 | satisfăcător |
Rossmann | Accent, Alterra, Cerrus, Isana, Perlodent, Rival de Loop, Sun Ozon, Yung | 89 | 2,57 | satisfăcător |
Plus | Blue Moon, Blutezeit, Charlton, Hairwell | 33 | 2,73 | satisfăcător |
Rewe | Ja, Robinsun Today | 35 | 2,83 | satisfăcător |
Penny | Alldent, Aurate, Keyte, Mild, Rene Kern, Sanft, Tamore | 42 | 2,95 | satisfăcător |
Schlecker | AS, Rilanja | 65 | 2,97 | satisfăcător |
Aldi Nord | Biocura, Eldena, Eurodont, Kyrell, Mildeen, Sana | 35 | 3,09 | satisfăcător |
The Body Shop | The Body Shop | 42 | 3,33 | satisfăcător |
Aldi Sud | Caribic, Friscodent, Kur, Lacura, Ombia, Prince | 51 | 3,39 | satisfăcător |
Beiersdorf | 8x4, Atrix, Eucerin, Florena, Hidrofugal, Labello, Nivea | 136 | 3,41 | satisfăcător |
Lidl | Cien, Corpal, Dentalux, Iseree, Maverick | 44 | 3,41 | satisfăcător |
Dr. Scheller | Apotheker Scheller, Manhattan | 44 | 3,41 | satisfăcător |
Chanel | Chanel | 22 | 3,59 | suficient |
Estee Lauder | Aveda, Clinique, Estee Lauder | 22 | 3,59 | suficient |
Johnson & Johnson | Bebe, Neutrogena, Roc | 27 | 3,89 | suficient |
Kao Brands Europe | Guhl, John Frida | 15 | 4,47 | suficient |
Unilever | Axe, Dove, Lux, Pond's, Rexona, Timotei | 53 | 4.51 | insuficient |
Schwarzkopf & Henkel | Aok, Bac, Diadermine, Fa, Gliss, Poly-Marken, Schauma, Theramed | 128 | 4.52 | insuficient |
Sara Lee | Delial, Dusch Das | 14 | 4.57 | insuficient |
Yves Rocher | Yves Rocher | 43 | 4.65 | insuficient |
Avon | Avon | 11 | 4.73 | insuficient |
GlaxoSmithKline | Dr.Best, Odol med 3, Parodontax, Sensodyne | 16 | 4.75 | insuficient |
Dior | Dior | 14 | 4.86 | insuficient |
Procter & Gamble | Blend-a-med, Bruno Banani, Max Factor by Ellen Betrix, Herbal Essences, Lacoste, Oil of Olaz, Pantene Pro-V, Wella | 113 | 4.94 | insuficient |
Coty | Adidas, Astor, Jill Sander, Lancaster, Rimmel | 56 | 5.14 | insuficient |
L'Oreal | Biotherm, Garnier, Maybelline Jade, La Roche-Posay, Lancome, L'Oreal Paris, Vichy, Kiehls | 264 | 5.36 | insuficient |
Colgate-Palmolive | Colgate, Dentagard, Gard, Palmolive | 25 | 5.36 | insuficient |
Clarins | Clarins | 13 | 5.62 | de proastă calitate |
Mai sus aveți rezultatele testelor ca o medie pe marii furnizori.
Bine-nțeles că în paginile revistei sunt trecute rezultatele testelor făcute pe ficare categorie de produse în parte (șampoane, paste de dinți, deodorante, rujuri, creme de zi sau de noapte, loțiuni de corp, etc) iar rezultatele finale pot fi regăsite în categorii diferite de cele de mai sus (de obicei inferioare).
Revista Oko-Test poate fi achiziționată și din oferta Life Care de către Partenerii Life Care, pentru a fi consultată mai îndeaproape, pe fiecare categorie de produse.
- Sistemul prin care fondatorii companiei au ales să valorifice produsele este unul care ne scutește de cheltuielile suplimentare pe care le achităm, fără să vrem sau fără să fim întrebați, pe produsele pe care le cumpărăm "de la raft": publicitate (sume exorbitante, incluse în prețul produsului final), transport, intermediere (prețul final este de câteva ori mai mare la comercianți decât prețul producătorului). După unele calcule, un român cheltuie în câțiva ani în jur de 1000 de lei (10 milioane de lei vechi) doar pe aceste adaosuri (în segmentul de piață similar).
Compania Life Care a încheiat contracte direct cu producătorii și valorifică produsele acestora evitând costurile nedorite. Ca partener puteți achiziționa produse de o calitate superioară la un preț care ar crește probabil cu mult dacă fondatorii Life Care ar fi ales comercializarea lor în sistemul clasic. - Având în vedere că produsele sunt foarte concentrate, la un calcul imediat raportat la prețul plătit pe ele și la perioada în care le putem folosi, s-ar putea să ne dăm seama că am făcut din nou o economie.
- Dacă ajungem să ne placă aceste produse și le recomandăm și cunoscuților, vom fi recompensați. Lucru care nu se va întâmpla niciodată într-un super-market!
- Certificările organismelor internaționale de profil ne asigură de calitatea și de beneficiile acestor produse asupra sănătății noastre și a familiilor noastre. Din nefericire suntem încă un popor slab informat cu privire la calitatea și beneficiile pe care ni le aduc produsele pe care alegem să le folosim și, implicit, neajunsurile sau răul ce ni-l putem face consumând produse despre care nu știm prea multe, decât că le-a fost făcută reclamă la televizor, în reviste, etc. Produse de care poate chiar am fost mulțumiți, neștiind în baza căror componente ale produsului respectiv regăsim eficiența lui. Cât sunt de nocive sănătății pe termen lung sau mai puțin... (de la diferite alergii, afecțiuni ale pielii, ochilor, chiar glandelor sau organelor interne, mergând până la boli incurabile!)
(Vedeți mai sus lista produselor testate și certificate de către Organizația Öko-Test din Germania - simbol al calității și al respectului pentru consumatori) ÖKO-TEST (Independent German Consumer Test) - Și, nu în ultimul rând, a consuma produse ecologice înseamnă să respectăm mediul în care trăim, încercând să nu luăm și noi parte la poluarea lui de zi cu zi. "Cu o floare nu se face primăvară!..." spunea cineva. Da, dar cu 4-5...începe!
Aveți mai sus certificările organizației Oko-Test, organizație care se ocupă cu protecția consumatorilor din Germania, Austria și țările Benelux-ului, luând de pe rafturile magazinelor tot felul de produse (de la cosmetice și alimente la îmbrăcăminte sau aparate electrocasnice, chiar materiale de construcții) și testându-le din punct de vedere ecologic, al toxicității, sau cât sunt de dăunătoare sănătății datorită componentelor sau efectelor lor. Rezultatele testelor sunt apoi publicate în revista Oko-Test, care poate fi achiziționată de la orice chioșc de ziare sau benzinării din țările menționate.
Având în vedere numărul mare de cititori din toate aceste țări, firmele clasificate ca "Nerecomandate" ar fi dat demult în judecată publicația respectivă dacă informațiile publicate nu ar fi veridice. (unele dintre ele de renume mondial!)
Culorile folosite în această publicație pot fi comparate cu cele ale semaforului: Verde: e bine, fără riscuri!; Galben: atenție!; Roșu: interzis (sau doar pe proprie răspundere). Deoarece nu are competența de a interzice consumul anumitor produse, Oko-Test se limitează la a numi produsele respective doar "Nerecomandate" (mai exat, "de proastă calitate" sau apreciate cu calificativul "Insuficient").
Mulți dintre noi recunoaștem în această listă cu stupoare produse pe care le folosim de vreo 20 de ani încoace, despre care nu am știut decât că sunt bune, pentru că am crezut în reclama lor! Aveți mai sus o listă întreagă de produse (cunoscute și arhicunoscute de către români) pe care am dat (iar unii dintre noi încă mai dau) banii zi de zi! Și să nu pierdem din vedere că produsele testate sunt selectate de pe rafturile din țările respective, fabricate pentru țările respective! Știm cu toții că există o diferență între produsele fabricate pentru Europa de Vest și cea de Est. Și, din păcate, nu e dintre cele care ne fac onoare!... În cazul produselor valorificate de către Life Care această diferență nu se regăsește deoarece Compania Life Care importă toate produsele direct de la fabricile care produc pentru Germania, respectiv Statele Unite ale Americii.
În concluzie, prin consumul produselor Life Care alegeți nu numai economia (sau, după caz, profitul), dar și menținerea și dobândirea sănătății! Fie că este vorba despre produse cosmetice, suplimente nutritive, de slăbit, terapeutice sau de curățat (o gamă foarte largă de produse), Compania Life Care se "încăpățânează" să vă ofere produse care să vă ocrotească și să vă îmbunătățească traiul de zi cu zi!
Foarte frumos articolul!