Sau, mai exact, pe ce am dat banii până acum? Poate vă întrebați: de ce să aleg produsele Life Care? Cu ce sunt mai presus decât ce folosesc de obicei? Multora dintre noi le-a fost îndeajuns doar un "De ce nu? De ce să nu încerc și altceva?" Cei mai mulți însă au nevoie de mai multă convingere atunci câd sunt în pragul de a-și schimba obiceiurile. Iată câteva dintre motivele pentru care produsele Life Care câștigă teren mult mai mult și mult mai rapid decât oricare alte produse similare de pe piața românească și nu numai (aveti mai jos și tabelul cu produse testate în Germania și rezultatele testelor): Reproducere din Oko-Test JAHRBUCH Kosmetik 2009, Nr. J 0812, pagina Blend-a-med, Bruno Banani, Max Factor by Ellen Betrix, Herbal Essences, Lacoste, Oil of Olaz, Pantene Pro-V, Wella Mai sus aveți rezultatele testelor ca o medie pe marii furnizori. Bine-nțeles că în paginile revistei sunt trecute rezultatele testelor făcute pe ficare categorie de produse în parte (șampoane, paste de dinți, deodorante, rujuri, creme de zi sau de noapte, loțiuni de corp, etc) iar rezultatele finale pot fi regăsite în categorii diferite de cele de mai sus (de obicei inferioare). Revista Oko-Test poate fi achiziționată și din oferta Life Care de către Partenerii Life Care, pentru a fi consultată mai îndeaproape, pe fiecare categorie de produse. Aveți mai sus certificările organizației Oko-Test, organizație care se ocupă cu protecția consumatorilor din Germania, Austria și țările Benelux-ului, luând de pe rafturile magazinelor tot felul de produse (de la cosmetice și alimente la îmbrăcăminte sau aparate electrocasnice, chiar materiale de construcții) și testându-le din punct de vedere ecologic, al toxicității, sau cât sunt de dăunătoare sănătății datorită componentelor sau efectelor lor. Rezultatele testelor sunt apoi publicate în revista Oko-Test, care poate fi achiziționată de la orice chioșc de ziare sau benzinării din țările menționate. Mulți dintre noi recunoaștem în această listă cu stupoare produse pe care le folosim de vreo 20 de ani încoace, despre care nu am știut decât că sunt bune, pentru că am crezut în reclama lor! Aveți mai sus o listă întreagă de produse (cunoscute și arhicunoscute de către români) pe care am dat (iar unii dintre noi încă mai dau) banii zi de zi! Și să nu pierdem din vedere că produsele testate sunt selectate de pe rafturile din țările respective, fabricate pentru țările respective! Știm cu toții că există o diferență între produsele fabricate pentru Europa de Vest și cea de Est. Și, din păcate, nu e dintre cele care ne fac onoare!... În cazul produselor valorificate de către Life Care această diferență nu se regăsește deoarece Compania Life Care importă toate produsele direct de la fabricile care produc pentru Germania, respectiv Statele Unite ale Americii. În concluzie, prin consumul produselor Life Care alegeți nu numai economia (sau, după caz, profitul), dar și menținerea și dobândirea sănătății! Fie că este vorba despre produse cosmetice, suplimente nutritive, de slăbit, terapeutice sau de curățat (o gamă foarte largă de produse), Compania Life Care se "încăpățânează" să vă ofere produse care să vă ocrotească și să vă îmbunătățească traiul de zi cu zi!
Sunt întrebări normale, pe care ni le-am pus cu toții atunci când am aflat pentru prima oară despre Life Care.TEST Furnizor de produse cosmetice Nr. produse testate Medie Verdict final Furnizor Mărci importante testate Laverana Lavera, Lavere 57 1,18 foarte bun Weleda Weleda 32 1,28 foarte bun Wala Dr. Hauschka, Walavita 46 1,33 foarte bun Logocos (Life Care) Fitne, Sante, Logona 92 1,40 foarte bun Borlind Annemarie Borlind, Puravera 40 2,20 bun Elektrobio Heliotrop, Neobio 25 2,24 bun Mann & Schroder Aldo Vandini, Dulgon 19 2,37 bun Muller Cadaevera, Duchesse, Sensident, Terra Naturi 22 2,45 bun DM Alverde, Balea, Dontodent, P2, Sundance 85 2,55 satisfăcător Rossmann Accent, Alterra, Cerrus, Isana, Perlodent, Rival de Loop, Sun Ozon, Yung 89 2,57 satisfăcător Plus Blue Moon, Blutezeit, Charlton, Hairwell 33 2,73 satisfăcător Rewe Ja, Robinsun Today 35 2,83 satisfăcător Penny Alldent, Aurate, Keyte, Mild, Rene Kern, Sanft, Tamore 42 2,95 satisfăcător Schlecker AS, Rilanja 65 2,97 satisfăcător Aldi Nord Biocura, Eldena, Eurodont, Kyrell, Mildeen, Sana 35 3,09 satisfăcător The Body Shop The Body Shop 42 3,33 satisfăcător Aldi Sud Caribic, Friscodent, Kur, Lacura, Ombia, Prince 51 3,39 satisfăcător Beiersdorf 8x4, Atrix, Eucerin, Florena, Hidrofugal, Labello, Nivea 136 3,41 satisfăcător Lidl Cien, Corpal, Dentalux, Iseree, Maverick 44 3,41 satisfăcător Dr. Scheller Apotheker Scheller, Manhattan 44 3,41 satisfăcător Chanel Chanel 22 3,59 suficient Estee Lauder Aveda, Clinique, Estee Lauder 22 3,59 suficient Johnson & Johnson Bebe, Neutrogena, Roc 27 3,89 suficient Kao Brands Europe Guhl, John Frida 15 4,47 suficient Unilever Axe, Dove, Lux, Pond's, Rexona, Timotei 53 4.51 insuficient Schwarzkopf & Henkel Aok, Bac, Diadermine, Fa, Gliss, Poly-Marken, Schauma, Theramed 128 4.52 insuficient Sara Lee Delial, Dusch Das 14 4.57 insuficient Yves Rocher Yves Rocher 43 4.65 insuficient Avon Avon 11 4.73 insuficient GlaxoSmithKline Dr.Best, Odol med 3, Parodontax, Sensodyne 16 4.75 insuficient Dior Dior 14 4.86 insuficient Procter & Gamble 113 4.94 insuficient Coty Adidas, Astor, Jill Sander, Lancaster, Rimmel 56 5.14 insuficient L'Oreal Biotherm, Garnier, Maybelline Jade, La Roche-Posay, Lancome, L'Oreal Paris, Vichy, Kiehls 264 5.36 insuficient Colgate-Palmolive Colgate, Dentagard, Gard, Palmolive 25 5.36 insuficient Clarins Clarins 13 5.62 de proastă calitate
Compania Life Care a încheiat contracte direct cu producătorii și valorifică produsele acestora evitând costurile nedorite. Ca partener puteți achiziționa produse de o calitate superioară la un preț care ar crește probabil cu mult dacă fondatorii Life Care ar fi ales comercializarea lor în sistemul clasic.
(Vedeți mai sus lista produselor testate și certificate de către Organizația Öko-Test din Germania - simbol al calității și al respectului pentru consumatori) ÖKO-TEST (Independent German Consumer Test)
Având în vedere numărul mare de cititori din toate aceste țări, firmele clasificate ca "Nerecomandate" ar fi dat demult în judecată publicația respectivă dacă informațiile publicate nu ar fi veridice. (unele dintre ele de renume mondial!)
Culorile folosite în această publicație pot fi comparate cu cele ale semaforului: Verde: e bine, fără riscuri!; Galben: atenție!; Roșu: interzis (sau doar pe proprie răspundere). Deoarece nu are competența de a interzice consumul anumitor produse, Oko-Test se limitează la a numi produsele respective doar "Nerecomandate" (mai exat, "de proastă calitate" sau apreciate cu calificativul "Insuficient").
IPL Hair Removal in San Antonio
Acum 6 ani
Foarte frumos articolul!